6 روش عالی برای خرید دستگاه فیلتراسیون چیست؟

واقعیت این است که بسیاری دیگر از سموم و ترکیبات مضر ممکن است در منطقه شما وارد آب شده باشند که بدون آزمایش دقیق شیمیایی و فیزیکی آب قادر به شناسایی آنها نیستید. بنابراین بهتر است به دنبال یک محصول کامل باشید تا قادر به حذف تمامی ناخالصی های که می شناسید و یا نمی شناسید از آب آشامیدنی شما باشد.نکته ای که قبل از خرید دستگاه تصفیه آب برای منزل یا محل کار خود باید بدانید:

۱ – به دنبال گواهینامه NSF باشیدگواهینامه بنیاد ملی بهداشت (NSF) به دستگاه های تصفیه آبی تعلق می گیرد که تست ها و آزمایش های دقیقی را پشت سرگذاشته و با استانداردهای ایمنی بهداشتی مطابقت دارند. دقت کنید که دستگاه تصفیه آبی که قصد خرید آن را دارید ، حتما گواهینامه NSF داشته باشد.گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از نکات مهم در تصمیم گیری شما برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هستند.

از فروشنده سوال کنید که: در صورت خرابی دستگاه تصفیه آب خانگی ، هزینه های تعمیر آن بعهده چه کسی است؟مدت زمان گارانتی چند وقت است و اگر دستگاه نیاز به تعویض قطعه ای داشته باشد ، آیا هزینه آن را شما پرداخت می کنید؟دست مزد سرویسکار و هزینه ایاب و ذهاب او بعهده چه کسی است؟و در نهایت اگر مشکل حل نشد آیا شرکت حاضر است دستگاه تصفیه آب شما را تعویض کند؟

فیلتر های دستگاه تصفیه آب هر ۶ ماه یکبار نیاز به تعویض دارند.

آیا فروشنده قادر به تامین فیلترهای بهداشتی و استاندارد هست؟

آیا انباری از قطعات و فیلترها برای پشتیبانی از مشتریان خود دارد؟

آیا نمایندگی های فروش فیلتر در نزدیکی محل زندگی شما حضور دارند؟

هزینه های تعویض فیلترها چقدر است؟

اینها مسایلی هستند که قبل از خرید دستگاه باید به آنها توجه کنید تا در زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی ، به مشکلی برخورد نکنید.با توجه به فراوانی دستگاه های تصفیه آب با مارک های مختلف در بازار، ممکن است یکی از ملاک های انتخاب شما برای دستگاه مناسب قبل از هر چیز، قیمت ارزان دستگاه باشد.بسیار مشاهده شده است که فروشندگان ناآگاه نیز به این موضوع دامن زده و ذهن مشتری را به سمت خرید دستگاه ارزان تر هدایت می کنند. اما باید توجه داشته باشید قیمت ارزان نه تنها ملاک خوبی برای تصمیم گیری نیست، بلکه می تواند دلیل خوبی برای نخریدن دستگاه باشد!

دستگاه تصفیه آب مستقیما با بهداشت خانواده و فرزندان شما در ارتباط است. بسیاری از دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت که عمدتا محصول کشور چین هستند، از مواد اولیه نامرغوب و غیربهداشتی ساخته شده اند.پلاستیک به کار رفته در بدنه آنها ،از نوع نامرغوب و بازیافتی است و به جای استفاده از کربن مناسب در فیلترهای کربنی، از زغال سنگ استفاده شده است که حاوی فلزات سنگین می باشند.این دستگاه ها در شرایط نامناسب بهداشتی مونتاژ می شوند و مجموع این عوامل باعث می شود قیمت تمام شده آنها کاهش پیدا کرده و ارزان تمام شوند.

کلیدواژه : صفحه ستون
mweb_ahan
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *